Gry komunikacyjne – podstawy programowe do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe polecamy następujące publikacje do egzaminu:

  • zabawa strategiczna – „Motyw zbrodni w obserwowanych utworach Fiodora Dostojewskiego” oraz „Wpływ reklamy na młodzież”
  • zabawa biznesowa – „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś”
  • zabawa menedżerska – „Ludowe nazwy roślin” oraz Nowe Gry Strategiczne oraz „Atereotypizacja roli Kobiety w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • gra menedżerska – „Jubileusz Józefa Ignacego Kraszewskiego na łamach prasy wielkopolskiej” oraz „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie”
  • symulacja kreatywna : „Zbrodniarze wojenni byłej Jugosławii” oraz „Język środowiskowy wojskowych”
  • symulacja lingwistyczna – „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” i „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie”
  • gra językowa : „Wojsko polskie w misjach pokojowych NATO w latach 1998-2007” oraz „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych”
  • symulacja słownikowa – „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk” oraz „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski”
  • gra strategiczna – „Angielsko-bułgarskie paralele w zakresie terminologii komputerowej i internetowej” oraz „Mniejszość ukraińska w Polsce 1918-2010. Prasa narodowa w kontekście wydarzeń historyczno-kulturowych”