ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:
Toy Story 3; Bradley Raymond, Lee Unkrich
Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Ukryte pragnienia; Bernardo Bertolucci
Gdzie jest dom mojego przyjaciela?; Abbas Kiarostami
O-bi, o-ba: Koniec cywilizacji; Piotr Szulkin, Harmonie Werckmeistera ; Béla Tarr
Stolarz; Wojciech Wiszniewski
Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
Plac Zbawiciela; Krzysztof Krauze, Moloch; Aleksander Sokurow
Ostatni cesarz; Bernardo Bertolucci
Top Gun; Tony Scott, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
Zmruż oczy; Andrzej Jakimowski
Głupi i głupszy; Peter Farrelly, Bobby Farrelly
ZADANIE NR 3: opracować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Grateful Dead, The, Live Dead, Steczkowska, Justyna, Dziewczyna szamana
Björk, Debut, MNWH, Nie ma Boga, Young Gods, The, TV Sky
Bartosiewicz, Edyta, Sen, U2, Boy, Sting, …Nothing Like The Sun
Jeff Beck Group, Truth
PROBLEM NR 3: – Problematyka prawiudłowego wyrażania nieintuicyjnych informacji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę łykania dowolnej znastępujących leków:
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
120.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antymetabolity – metotreksat do stosowania doustnego